معرفی بهترین کرم دور چشم
نوشته شده توسط آرش قهرمانی در ساعت 17:10

پوست اطراف چشم، نه تنها نازک‌ترین قسمت پوست صورت بلکه نازک‌ترین قسمت پوست بدن است زیرا هیچ چربی محافظی زیر آن وجود ندارد و همزمان با حرکات صورت، مدام نیز در حال حرکت است. از طرف دیگر اشعه مضر خورشید نیز مدام به این قسمت از پوست آسیب می‌زند. در نتیجه همه این مسائل، پوست ظریف اطراف چشم چروکیده، تیره و کدر و گاه پف‌آلود می‌شود. ولی را حل چیست ؟یکی از موثرترین راهکارها استفاده از کرم دور چشم است. کرم دور چشم چیست؟ محصولی برای مراقبت از پوست ظریف اطراف چشم که قابلیت کاهش چین و چروک، تیرگی و پف را دارد.

 

در پوست کل صورت، نازک‌ترین قسمت، پوست اطراف چشم است. به همین دلیل آسیب‌پذیرتر بوده و در برابر عواملی همچون اشعه ماوراء بنفش نور خورشید، زودتر تحت تاثیر قرار می‌گیرد. حرکت مداوم ناشی از پلک زدن و حالات صورت منجر به ایجاد چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی می‌شود. در اطراف چشم سبوم کمتری وجود دارد. سبوم به پوست کمک می‌کنند تا به طور طبیعی چربی داشته باشد. پس چربی در پوست اطراف چشم خیلی کم است.

به منظور رفع این مشکلات می‌توان از کرم دور چشم استفاده کرد که به طور خاص برای پوست ظریف اطراف چشم فرموله می‌شود. کرم دور چشم قدرت مرطوب کنندگی دارد و خشکی پوست اطراف چشم را از بین می‌برد. در این کرم از ترکیباتی استفاده می‌شود که ضد پف، چروک و تیرگی هستند. اگر به طور منظم از کرم دور چشم استفاده کنید، آثار پیری در چهره شما کمتر به چشم می‌آید.

 

کرم دور چشم ادونس استی لادر :

در این قسمت می خواهیم یکی از محبوب ترین کرم های دور چشم بازار رو معرفی کنیم :

کرم دور چشم ادونس استی لادر به طور قابل توجهی پف، خطوط و خشکی را کاهش می دهد و در عین حال ظاهر حلقه های تیره دور چشم را در کمتر از سه هفته روشن می کند و طراوت جدیدی می بخشد . این فرمول با بافتی سبک که به سرعت جذب می‌شود و پوست را نرم و ابریشمی می‌کند، فواید قابل مشاهده جامعی را ارائه می‌کند و چشم‌های آبرسانی شده، روشن‌تر و احیا شده را نشان می‌دهد. با رفع پف، خطوط و خشکی چشم، پیری چشم را کاهش می‌دهد، در حالی که کرم دور چشم ادونس استی لادر سیاهی دور چشم را در کمتر از سه هفته روشن می‌کند و تا 24 ساعت آبرسانی می‌کند (به لطف تقویت‌کننده هیدراتاسیون قوی با اسید هیالورونیک). با هشت ساعت قدرت آنتی اکسیدانی - بخشی از فناوری دفاع ضد آلودگی چند عملکردی آن - در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کند و شامل ChronoluxCB™ انحصاری است که از روند طبیعی ترمیم پوست برای چشم هایی که جوان تر، تجدید شده و شارژ شده به نظر می رسند، پشتیبانی می کند. 

 

 

 

از مزایای این کرم دور چشم می توانیم موارد زیر را مطرح کنیم :

خاصیت آبرسانی , محو کننده تیرگی دور چشم , از بین برنده خطوط پوست زیر چشم , خاصیت جوان سازی , anti aging , مرطوب کننده , محافظت از پوست در برابر آلودگی ها , بهبود رنگ پوست , کاهش پف زیر چشم , درخشان کننده دور چشم , احیا پوست دور چشم .


انتخاب درست تونر آرایشی
نوشته شده توسط آرش قهرمانی در ساعت 16:21

احتمالاً حداقل یک‌بار در طول زندگی این سؤال را از خود پرسیده‌اید که تونر پوست چیست، چه کاری انجام می‌دهد و چرا به آن نیاز دارید؟ شاید حتی یک تونر پوست صورت خریده‌اید تا در روتین مراقبت پوستی خود از آن استفاده کنید، اما مطمئن نیستید که چگونه باید از آن استفاده کنید. برای بسیاری استفاده از تونر صورت کمی رازآلود و ناشناخته است. ممکن است بارها در مورد اینکه دیگران از تونر پوستی استفاده می‌کنند، شنیده باشید، اما هیچ ایده‌ای در مورد اینکه چه تأثیری روی پوست می‌گذارد، ندارید. تونر معمولاً برای پاک کردن آرایش از روی پوست صورت استفاده می‌شود و جزو محصولات مراقبت پوستی است.

 

نکته جالب در مورد تونرهای پوستی این است که می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان محصولات آماده‌سازی پوست استفاده کنید. به‌عنوان مثال، فرض کنید که می‌خواهید پس از چند ساعت مواد آرایشی خود را با استفاده از تونر پاک کنید پوستتان تحت تاثیر بعضی از مواد مضر آرایشی، خشک یا حساس نمی‌شود. همچنین، قبل از انجام آرایش هم می‌توانید از تونر استفاده کنید تا پوست صورت برای روتین آرایشی، مرطوب و آماده شود.

در ادامه مطلب قصد داریم یکی از جذاب ترین و پر فروش ترین تونر های بازار معرفی کنیم و لازم به ذکر است برای خرید انلاین میتوانید از سایت مای سفورا خرید انلاین خود را انجام دهید .

تونر تی تری بادی شاپ 400 میل :

این تونر خاصیت آبرسان , محو کننده لکه های تیره , کاهش منافذ سطح پوست , کنترل چربی پوست , anti aging , مرطوب کننده و غیر آکنه زا , دارای نتایج آزمایشات بالینی , دارای ترکیبات مفید گیاهی , تست شده توسط متخصص پوست , بهبود رنگ پوست , شاداب کننده پوست , دارای رایحه آرامش بخش , ترمیم پوست ,  تست آلرژی را دارد .

 

 

 


و از سایر قابلیت های این تونر می توان بهموارد زیر اشاره نمود :

 

تونر تی تری بادی شاپ 400 میل به لایه های زیرین پوست نفوذ میکنه و کاملا خاصیت پاککنندگی آلودگی های سطحی رو داره و تا منافذپوست باز بشن و پوستی شفاف تر و تمیز تر داشته باشید . در این محصول از روغن درخت چای و یک پودر فرموله شده توسط کمپانی بادی شاپ (Shake-to-activate) استفاده شده که باید قبل از مصرف به خوبی محصول تکون داده بشه تا مواد با هم ترکیب بشن و معجزه ی این تونر رو دید .
با استفاده از این محصول علاوه بر پاک سازی و حس طراوت و تازگی ، جوش های صورت هم از بین رفته پوست براقیت و تمیزی قابل توجه ای پیدا میکنه . از تونر تی تری بادی شاپ 400 میل بعد از شستشوی صورت استفاده کنید تا هر چیزی از آرایش و آلودگی روی پوستتون مونده کاملا پاک بشه و منافذ پوستتون باز و تمیز بشن . پودر مخصوص موجود در این محصول (Shake-to-activate) باعث میشه برق صورت کمتر بشه و چربیه روی پوست صورت تنظیم بشه .

 

 



:: برچسب‌ها: خرید انلاین تونر مای سفورا,
انتخاب و خرید کرم پودر
نوشته شده توسط آرش قهرمانی در ساعت 16:1

کرم پودر چیست و چه کاربردی دارد ؟

کرم پودر اولین لایه آرایشی صورت است که تمام بخش‌های صورت و در برخی مواقع گردن را می‌پوشاند. با استفاده از کرم پودر، می‌توانید لکه‌های پوستی، جوش‌ها، جای زخم‌ها و آکنه‌ها را پنهان نمایید. ظاهری یک‌دست و یک‌رنگ، برای پوست خود ایجاد کرده و یک بستر مناسب و آماده برای بقیه بخش‌های آرایشی خود مثل رژگونه، کانسیلر و…، فراهم سازید.

کرم پودر در انواع شکل‌ها و رنگ‌ها در بازار عرضه می‌شود و افراد گوناگون با نیازهای پوستی مختلف و رنگ پوست‌های متفاوت، می‌توانند به‌راحتی گزینه مناسب خود را بیابند. کرم پودر را می‌توان با استفاده از براش، بیوتی بلندر یا حتی انگشتان دست، روی پوست پخش کرد. برخی

کرم پودرها علاوه بر کاربرد اولیه خود یعنی یکسان‌سازی رنگ پوست، دارای دیگر مشخصه‌های مهم مثل SPF مشخص یا هیالورونیک اسید هم هستند. بدین شکل، با استفاده از این کرم آرایشی، پوست شما در برابر آفتاب نیز محافظت می‌شود یا آبرسانی عمیق هم صورت می‌گیرد. حالا و پس از معرفی کوتاه کرم پودر، شما هم می‌دانید که کرم پودر چیست. پس در بخش بعدی همراه ما باشید تا کاربردهای کرم پودر را کامل و دقیق، با هم بررسی کنیم.

 
این کرم پودر مات 24 ساعته بدون چربی است و به طرز ماهرانه ای روی پوست پخش می شود. فرمول مات و ضد آب در عین پوشاندن عیوب، کاملاً رنگی باقی می‌ماند تا تمام روز بدون درخشندگی پوست را طبیعی و بدون عیب نشان دهد. پایه مقاوم این کرم پودر که چربی را کنترل می کند و شما را برای 24 ساعت کامل بی عیب و نقص نگه می دارد. حاوی هیالورونیک اسید، رز آلپاین و آب نارگیل است. این محصول فاقد مواد شیمیایی مضر پوست (پارابن ، الکل ، گلوتن ،پارافین ،سولفات ، لاکتوز ، فتالات ، روغن ، آمونیاک ، استون ..) میباشد .کرم پودر توفیسد مدل Born This Way بافت مایع و بسیار سبکی دارد و فینیش مات و طبیعی روی پوست به جا می گذارد. کاور این کرمپودر مدیوم تا فول بوده و پوشش کاملا یکدستی روی پوست ایجاد می کند و با کنترل چربی پوست مانع برق افتادن آرایش می شود. کرمپودر Too Facedمدل بورن دیس وی مت ضد آب بوده ، در برابر تعریق مقاوم است ، ماندگاری بالایی دارد و تا 24 ساعت روی پوست باقی می ماند.

 



:: برچسب‌ها: مای سفورا کرم پودر,